برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید

جزئیات بلاگ

قالیشویی قرچک | قیمت قالیشویی در قرچک

قالیشویی قرچک | قیمت قالیشویی در قرچک

قالیشویی قرچک | قیمت قالیشویی در قرچک

قالیشویی قرچک | قیمت قالیشویی در قرچک
قالیشویی قرچک | قیمت قالیشویی در قرچک

اگر به دنبال قالیشویی خوب در قرچک ( قالیشویی قرچک | قیمت قالیشویی در قرچک ) هستید شما می توانید به صفحه اول سایت برترین قالیشویی ها مراجعه کنید و قالیشویی های معتبر را ببینید.

در صفحه اول سایت برترین قالیشویی ها  می توانید آدرس بهترین قالیشویی و تلفن بهترین قالیشویی را مشاهده کنید.

ما در این مقاله قصد داریم قالیشویی خوب در قرچک و تعدادی از بهترین قالیشویی ها را معرفی کنیم.

قیمت قالیشویی در قرچک

قیمت قالیشویی در قرچک
قیمت قالیشویی در قرچک

قیمت قالیشویی در ورامین و قرچک و پیشوا و خیرآباد را می توانید با تماس با شماره تلفن های قالیشویی ما در ورامین و قرچک و پیشوا و خیرآباد بدست آورید.

قیمت و نرخ قالیشویی فرش ها مختلف با هم دیگر متفاوت است و مثلا قالیشویی اعلاشو فرش ماشینی با فرش ابریشم و دست باف با یگدیگر متفاوت است.

 

اگر شما فرش دستباف و یا ابریشم دارید و نگران هستید که فرش شما به بهترین شکل و بدون هیچ آسیبی شسته شود می توانید با قالیشویی های ما در ورامین و قرچک و پیشوا و خیرآباد و … تماس بگیرید.

به منظور بازدید و بدست آوردن شماره تلفن و شماه تماس با قالیشویی های ما ورامین و قرچک و پیشوا و خیرآباد می توانید به بخش قالیشویی های استان تهران سایت برترین قالیشویی ها مراجعه نماید.

 

کلیه شستشوی فرش ، موکت ، روفرشی ، مبل و انواع فرش های ماشینی ، دست بافت ، ابریشم و … را می توانید با قالیشویی های ما در ورامین و قرچک و پیشوا و خیرآباد به نحو احسنت بشورید.

قیمت و نرخ قالیشویی های ما در ورامین و قرچک و پیشوا و خیرآباد نسبت به سایر شرکت های و قالیشویی های منطقه مناسب تر و ارزان تر می باشد.

 

قالیشویی ارزان در ورامین و قالیشویی ارزان قیمت در ورامین و قرچک و پیشوا و خیرآباد با سایت برترین قالیشویی ها تجربه نماید.

 

شماره قالیشویی قرچک

شماره قالیشویی قرچک
شماره قالیشویی قرچک

در بخش پایین همین مقاله از سایت برترین قالیشویی ها لیست کاملی از شماره تلفن و شماره تماس های بهترین قالیشویی ها در ورامین و قرچک و پیشوا و خیرآباد درج شده است.

شما عزیزان می توانید اگر که در ورامین و قرچک و پیشوا و خیرآباد با شماره تلفن های قالیشویی های ما در ورامین و قرچک و پیشوا و خیرآباد تماس بگیرید و از عالی ترین خدمات قالیشویی در این شهرستان ها بهره مند شوید.

 

صفر تا صد کلیه امور مربوط به شستشوی فرش و انواع موکت ، قالیچه ، روفرشی و … را می توانید از بهترین قالیشویی های ورامین بخواهید.

ما همواره سعی نموده ایم که بهترین و برترین قالیشویی های ارزان قیمت و بسیار با کیفیت را یک جا جمع کنید.

که شما عزیزان بتوانید با قیمت مناسب انواع قالی های خود را به نحو احست بشورید و از تمیزی آن لذت کافی را ببرید.

قالیشویی باران قرچک  : ۰۲۱۳۶۱۷۲۹۰۰

قالیشویی برادران دهقان :   ۰۹۱۹۷۵۶۱۹۸۳ – ۰۹۱۲۷۷۰۳۹۲۷

.

قالیشویی قرچک

قالیشویی قرچک
قالیشویی قرچک

از جمله بهترین و برترین و قالیشویی خوب در قرچک می توان به موارد زیر اشاره نمود که شما عزیزان می توانید آگهی این قالیشویی ها را از بخش آگهی قالیشویی استان تهران بخواهید.

قالیشویی صداقت قرچک ، قالیشویی سبلان ، قالیشویی موسیوند قرچک ، قالیشویی پاکریس قرچک ، قالیشویی طاها قرچک ، قالیشویی باران قرچک ، قالیشویی ارغوان قرچک ، قالیشویی ذوالفقاری  و … می باشد.

در نتیجه با نهایت اطمینان خاطر می توانید شستشوی انواع فرش و موکت و روفرشی و … خود را در ورامین و قرچک و خیرآباد و پیشوا را به برترین و بهترین قالیشویی های مکانیزه و اتوماتیک و تمام اتوماتیک ما بسپارید.

بهترین و بزرگترین قالیشویی پیشوا ارائه دهنده ی کلیه خدمات شستشو و ترمیم، خشکشویی در سراسر ورامین و پیشوا  با استفاده از کادری .مجرب و ماشین آلات پیشرفته

چگونه لکه های فرش را برداریم؟

 

چگونه لکه های فرش را برداریم؟ در این مقاله آموزش پاک کردن انواع لکه های خون، جوهر خودکار، آبمیوه، شیر، چایی، قهوه، لاک، لکه های روغن، آدامس و … را در بندهای کوتاه معرفی میکنیم:

  • لکه های آبمیوه، شیر، چایی و قهوه با آب گرم و صابون، با شامپو فرش و یا مایع ظرف شویی پاک می گردد.
    ۲– لکه های مهم مرغ با نمک، صابون و سرکه سفید.
    ۳– لکه های چربی: توسط بنزین.
    ۴– لکه لاک توسط استون.
    ۵– لکه رنگ روغن با تربانتین.
    ۶– لکه قیر با با محلول اکالیپتوس.
    ۷– لکه جوهر با ماست و زدودن آن.
    ۸–  لکه های قدیمی و کهنه با کف ریش و خمیر دندان در محل لکه ریخته و با دستمال خشک کنید.
    ۹– یکی دیگر از لکه برهای فرش کمی پودر جوش شیرین روی فرش ریخته و سپس سرکه سفید را اضافه کنید و پس از پایان کف کردن با دستمال سرکه را برداشته و پس از خشک شدن جوش شیرین را جارو کنید.
    ۱۰– از محلول سرکه و نمک نیز در لکه بری استفاده می شود.
    ۱۱– همچنین از محلول پراکسید هیدروژن در لکه بری پروتئین ها و خون ها استفاده می شود.
    ۱۲– ترکیب پودر ذرت + ۱.۲ جوش شیرین نیز در لکه بری کاربرد دارد.
    ۱۳– برای پاک کردن لکه ادویه از آب لیمو + آب استفاده کنید .
    ۱۴– لکه آدامس را با یک تکه یخ و روی آن و سپس با کارد بردارید .

راه های حفظ و نگهداری فرش دستبافت 

راه های حفظ ونگهداری فرش دستبافت: در این بخش دستوالعملهای ساده ای که با رعایت آنها، فرش دستبافت شما از گزند صدمات در امان می ماند بیان می کنیم.

توجه کنید که این دستوالعمل ها در مورد فرشهای مصرفی می باشند و لازم است در مورد فرش های عتیقه با کارشناسان خبره مشورت شود:

۱) سطحی که فرش بر روی آن گسترده می شود باید صاف، خشک و عاری از گرد و خاک باشد.

۲) فرش بر روی سطح گچی یا خاکی یا آهکی نباید گسترده شود.

۳) بهتر است فرش روی لاستیک و یا فرش دیگری پهن نگردد.

۴) هنگام نظافت فرش بهتر است پنجره ها باز باشد تا گرد و خاک ناشی از نظافت دوباره روی فرش ننشیند.

۵) درز های لابه لای سنگ فرش، سرامیک و یا موزاییک سطحی که فرش بر روی آن پهن می شود نباید خالی باشد زیرا مخفیگاه خوبی برای رشد بید خواهد بود.

۶) برای جلوگیری از بید خوردگی پشت فرش می توانید از مقداری پودر نفتالین یا نگزالت و یا مواد گیاهی مانند تنباکو استفاده کنید. دقت کنید که از این مواد در حد متعارف استفاده شود.

۷) چنانچه فرش دچار بید خوردگی شد. ابتدا باید سطحی که فرش روی آن قرار دارد را کنترل و تمیز نمود سپس نقاط بید خورده حتما باید ترمیم گردند تا هنگام شستشو قسمتهای کنار بید خوردگی آسیب نبینند.

۸) عامل بید خوردگی پشمهای ضد عفونی نشده، هوای شرجی و مرطوب ، و نگهداری فرش در محل های سربسته و متروک و یا عدم توجه ونظافت فرش می باشد. در صورتیکه فرش در محل های سربسته و متروک قرار دارد، باید هر ماه یکبار درب ها باز گردند و فرشها مورد بارزسی قرار گیرند.
۹) فرش در طول زمان استفاده باید شستشو گردد.
۱۰) در صورتیکه خودتان در نظر دارید فرش را شستشو کنید، اول آنرا کاملا تکان داده و گرد و غبار آنرا بگیرید و بعد شستشو را شروع کنید. توصیه می شود شستشو را به قالیشویی های معتبر بسپارید.
۱۱) شستشوی فرش با مواد پاک کننده دارای خاصیت اسیدی مانند کلروهیدروسولفیتها باعث کم دوامی و از بین رفتن تارهای فرش می شود. بهترین شوینده برای فرش صابونهای کم اسید می باشند.
۱۲) تنها فرشهای معتبر است که امکان شستشو با آب و صابون را دارد، اگر فرشی که در آن از رنگهای شیمیایی استفاده شده است را می شویید امکان مخلوط شدن رنگها وجود دارد. لذا در مورد اینگونه فرشها با فروشنده خود مشورت کنید.

۱۳– هر چند وقت یکبار فرش سر و ته شود که به یک اندازه پا خورده و در معرض سایش قرار گیرد . اگر مجبور هستید قسمتی از فرش را زیر درها قرار دهید ، درب را طوری تنظیم کنید که هنگام چرخش با فرش تماس نداشته باشد .

۱۴) چنانچه آب روی فرش ریخت باید از فرش گرفته شود و آن قسمت کاملا خشک شود.

۱۵– فرشها نیز بعضاً در روی موکتهای صاف یا سنگ و موزائیک و سرامیک کف اطاق بر اثر پاخوردن حرکت می کنند . برای جلوگیری از این مورد می توان از آسترهای اسفنج مانند یا شبکه های توری از جنس ( پی وی سی ) نرم استفاده نمود. این آسترها بایستی کوچکتر از ابعاد فرش باشند .

۱۶-) از گذاردن مستقیم نوک تیز پایه صندلی، مبل و یا میز بر روی فرش خودداری کنید. در این موارد از زیر پایه های چوبی و یا پلاستیکی ساخته شده استفاده کنید.

راه های حفظ ونگهداری فرش دستبافت

۱۷- ) از تابش نور مستقیم آفتاب بر روی فرش جلوگیری کنید. استفاده از رو فرشی یا پارچه بر روی فرش یا پرده ضخیم و یا کرکره جلوی پنجره می تواند مفید باشد. اگرچه نور مستقیم آفتاب برای مدت طولانی موجب پریدگی رنگ آن می‌گردد اما لازم است که هرچند وقت یکبار (مثلاً ۶ ماه یکبار) فرشها را از داخل اطاق بیرون نمود و در معرض جریان هوا قرار داد و به اصطلاح فرش را هوا داد. مدت این کار هیچگاه بیش از چند ساعت نیست و حداکثر نصف روز است. به ویژه آفتاب دادن پشت فرش بسیار حائز اهمیت است. پشت فرش محل مناسب برای زندگی بید و موریانه و سایر حشرات است و همچنین انواع کپکها و قارچ‌ها نیز در محیط تاریک پشت فرش بهتر رشد می‌نمایند. نور آفتاب باعث نابودی همگی این عوامل گردیده و برای سلامت و عمر بیشتر فرش لازم است. هنگام هوا دادن فرش در مقابل نور خورشید باید چند مرتبه فرش را جارو یا برس کشید تا عوامل گفته شده بهتر از فرش خارج شوند. توصیه می‌شود چنانچه فرش در اتاقهای در بسته قرار دارد هفته‌ای یکبار درها و پنجره‌ها را باز کرد و از نظر بید خوردگی و سایر عوامل مانند رطوبت، هوای اتاق را کنترل نمود. بهتر است در انبارهای بزرگ فرش از تهویه‌های متعدد و مناسب استفاده گردد. زیرا هوای راکد نیز باعث رشد انواع قارچها و کپکها می‌گردد.

۱۸-) برای یکنواخت ماندن سطوح فرش بهتر است هر شش ماه یک بار فرش سروته شود.

۱۹-) از گذاردن گلدان و یا درختچه بر روی فرش یا کنار آن خودداری کنید. اغلب پوسیدگی فرشها ناشی از آبهای اضافی پای گلدانها می باشد.

۲۰-) در نقاطی که آب و هوای آن گرم و مرطوب می باشد بهتر است از فرشهای تمام پشم استفاده شود. چرا که این فرشها رطوبت کمی جذب می کنند.

۲۱– فرشهایی که مورد استفاده قرار می گیرند باید قبل از فرسوده و نخ نما شدن مرمت شوند. یا تعویض گردند.

۲۲– از چسب زدن به ریشه های فرش جهت جلوگیری از آلودگی خودداری کنید چرا که این چسبها به راحتی حتی در قالیشویی ها پاک نمی شوند.سعی کنید دو سر ریشه های فرش را گره بزنید تا فرش شکافته نشود. در ضمن ، خود ریشه هارا حتی المقدور، داخل پارچه یا چرم گذاشته، آنها را بدوزید تا ریشه ها محفوظ بمانند.

برای برطرف کردن گودی فرش که نمای زشتی نیز پدید می آورد میتوانید با راههای زیر این گودی را برطرف کنید :

الف) در چاله های ایجاد شده در فرش می توانید یک قطعه یخ بگذارید وصبر کنید تا مدت یک ساعت به همین حال بماند تا پرزهای خوابیده فرش دوباره به حالت طبیعی باز گردد .

ب) مقداری آب در محل گودی بریزید وپارچه ای مرطوب روی آن قرار دهید وآن را به ارامی با اتو نسبتأ داغ ماساژ وفشار دهیدتا پرزها به حالت اولیه باز گردند سپس با یک برس آن قسمت ها را برس بزنید .

از بین بردن جای وسایل سنگین از روی قالی

وسایل سنگین مثل پایه مبل معمولاً بر روی فرش جا می‌گذارند. توصیه می‌شود یک تکه یخ روی محل مورد نظر بگذارید و سپس با دستمال خشک روی رطوبت آن را بگیرید و پرزهای قالی را به حالت اول برگردانید.

  • برای برق انداختن و درخشان کردن رنگ قالی …

میتوانید مقدار زیادی نشاسته ذرت روی فرش بپاشید و بگذارید یک ساعت بماند سپس با جاروبرقی آن راجارو کنید .

و نیز می توانید کمی سرکه را با خاک اره مخلوط کرده و به آرامی برسی را در این مخلوط بزنید و روی فرش بکشید وقتی که خشک شد با جارو برقی سطح آن را جارو کنید .

ضد عفونی و جلا دادن فرش

بعضی از میهمانان عادت دارند با کفش روی فرش‌های تمیز منزل شما بیایند. وای به روزی که شما فردی وسواسی باشید. چه می‌کنید؟ فرش را با شیلنگ آب می‌شویید؟ بهتر است بعد از جارو زدن فرش، دستمال بزرگ حوله‌ای را آغشته به آب و سرکه سفید کنید و آرام روی پرزهای قالی بکشید مقدار سرکه نباید زیاد باشد و گرنه به فرش آسیب می‌رساند.

شفاف کردن رنگ قالی

ابتدا روی قالی مخلوط برگ‌های مرطوب (تفاله چای و نمک بپاشید، سپس با جاروبرقی، جارو کنید تا رنگ قالی شفاف شود.

  • برای از بین بردن کرک فرش میتوانید…

یک کیسه حمام را مرطوب کرده به دست بکشید و از راه خواب قالی کیسه بکشید . هر دو روز یکبار فرش ها را جارو بکشید. حداقل سالی چند بار با شامپو فرش فرش ها را شامپو بکشید.

قالیشویی قرچک | قیمت قالیشویی در قرچک
قالیشویی قرچک | قیمت قالیشویی در قرچک

 

سئو شده توسط دیچینو
لطفا نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *